Panasz
Panaszkezelés
Ha a termék gyártási hibás, reklamációs osztályunk készséggel áll rendelkezésére.
Kérjük, küldje el az árut a következő címre:
Papermax, s.r.o.
U lékárny 2
735 35 Horní Suchá
Csehország
Kérjük, csatolja a következőket a panaszához:
- Adóigazolás vagy jótállási jegy másolata
- Gyártói jótállási jegy, ha a termékkel együtt szállították
- A hibák és azok megnyilvánulásainak pontos leírása
Igyekszünk a lehető leghamarabb, de legkésőbb a törvényben előírt 30 napon belül megoldani a panaszt.
Hibás vagy helytelenül küldött áru reklamálása esetén jogosult a reklamált csomag hozzánk történő visszaküldésének költségeinek visszatérítésére. A gyors feldolgozás érdekében kérjük, küldjön nekünk e-mailt a következő címre: info@papirparadicsom.hu a futárszolgálatnak történő fizetést igazoló bizonylat másolata vagy a postahivataltól származó szállítólevél.
Alaptalan panasz
Alaptalan panasz esetén a szállító jogosult a panaszkezelési eljárás során ésszerűen felmerült költségeknek megfelelő összeget felszámítani az ügyfélnek (a Kereskedelmi Törvénykönyv szerinti eljárásra vonatkozik).
A szállítmány átvétel előtti ellenőrzése
Javasoljuk, hogy a szállítmány átvételekor alaposan ellenőrizze a küldemény állapotát. Elsősorban a csomag külsejének ellenőrzésére összpontosítson (nem lehetnek rajta sérülések, szúrások, folyadékkiömlések stb.).
Semmilyen körülmények között ne vegyen át a szállítótól nyilvánvalóan sérült küldeményt. Ha a sérülés kisebb, kérjük, tüntesse fel ezt az információt a szállítólevélen. Javasoljuk továbbá, hogy készítsen fényképeket a küldeményről. Ha nem jogosult a küldemény tartalmának ellenőrzésére az átvételkor, tegye meg ezt legkésőbb a küldemény átvételétől számított 3 munkanapon belül, és küldje el a problémát a leírással, fényképekkel és a számla/szállítólevél számával együtt a következő címre: info@papirparadicsom.hu.





