Panasz

Panaszkezelés

Ha a termék gyártási hibás, reklamációs osztályunk készséggel áll rendelkezésére.

Kérjük, küldje el az árut a következő címre:

Papermax, s.r.o.

U lékárny 2

735 35 Horní Suchá

Csehország

 

Kérjük, csatolja a következőket a panaszához:

  • Adóigazolás vagy jótállási jegy másolata
  • Gyártói jótállási jegy, ha a termékkel együtt szállították
  • A hibák és azok megnyilvánulásainak pontos leírása

Igyekszünk a lehető leghamarabb, de legkésőbb a törvényben előírt 30 napon belül megoldani a panaszt.

Hibás vagy helytelenül küldött áru reklamálása esetén jogosult a reklamált csomag hozzánk történő visszaküldésének költségeinek visszatérítésére. A gyors feldolgozás érdekében kérjük, küldjön nekünk e-mailt a következő címre: info@papirparadicsom.hu a futárszolgálatnak történő fizetést igazoló bizonylat másolata vagy a postahivataltól származó szállítólevél.

Alaptalan panasz

Alaptalan panasz esetén a szállító jogosult a panaszkezelési eljárás során ésszerűen felmerült költségeknek megfelelő összeget felszámítani az ügyfélnek (a Kereskedelmi Törvénykönyv szerinti eljárásra vonatkozik).

A szállítmány átvétel előtti ellenőrzése

Javasoljuk, hogy a szállítmány átvételekor alaposan ellenőrizze a küldemény állapotát. Elsősorban a csomag külsejének ellenőrzésére összpontosítson (nem lehetnek rajta sérülések, szúrások, folyadékkiömlések stb.).

Semmilyen körülmények között ne vegyen át a szállítótól nyilvánvalóan sérült küldeményt. Ha a sérülés kisebb, kérjük, tüntesse fel ezt az információt a szállítólevélen. Javasoljuk továbbá, hogy készítsen fényképeket a küldeményről. Ha nem jogosult a küldemény tartalmának ellenőrzésére az átvételkor, tegye meg ezt legkésőbb a küldemény átvételétől számított 3 munkanapon belül, és küldje el a problémát a leírással, fényképekkel és a számla/szállítólevél számával együtt a következő címre: info@papirparadicsom.hu.