Felhasználási feltételek
1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
Ezek a feltételek a Papermax online áruházon (http://www.papirparadicsom.hu/) keresztül történő vásárlásokra vonatkoznak. Az Általános Szerződési Feltételek meghatározzák és pontosítják az Eladó és a Vevő jogait és kötelezettségeit. Az online áruház üzemeltetője a PAPERMAX,sro, Oldřichovice 696, 739 61 Třinec, Cégjegyzékszám: 04296966, Adószám: CZ04296966, bejegyezve az Ostrava Kerületi Bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, C részleg, betét 63106 (a továbbiakban: "Eladó"). Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott jogviszonyokra a Polgári Törvénykönyv (89/2012. sz. törvény), és amennyiben a szerződő fél fogyasztó, a jogviszonyokra a módosított fogyasztóvédelmi törvény (634/1992. sz. törvény) is irányadó. E törvények kivonatai megtalálhatók a jelen Általános Szerződési Feltételekben. Minden szerződéses viszonyra a Cseh Köztársaság joga az irányadó. Az értékesítési nyilvántartásról szóló törvény szerint az Eladó köteles nyugtát kiállítani a Vevőnek. Ezzel egyidejűleg köteles az átvett értékesítést online regisztrálni az adóhivatalnál. Technikai hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.
2. ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS
Ha a vevő fogyasztó, az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat az eladó által kínált áruknak a weboldalon történő elhelyezése, az adásvételi szerződés pedig a fogyasztó által az eladónak küldött megrendelés elfogadásával jön létre. Az üzemeltető ezt az elfogadást haladéktalanul visszaigazolja a vevőnek a megadott e-mail címre küldött tájékoztató e-mailben. Ez a visszaigazolás nem érinti a szerződés megkötését. Az így létrejött szerződés (beleértve a megállapított árat is) csak a felek megegyezésével vagy a törvényben előírt okok és kivételek alapján módosítható vagy szüntethető meg. Amennyiben a vevő nem fogyasztó, az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó ajánlat a vevő által elküldött megrendelés, maga az adásvételi szerződés pedig abban a pillanatban jön létre, amikor az eladó ezen ajánlatra vonatkozó kötelező érvényű hozzájárulását a vevőnek kézbesítik. Az üzlet webes felülete tartalmazza az Eladó által eladásra kínált áruk listáját, az egyes árufajták áraival együtt. A felkínált áruk árainál fel van tüntetve, hogy az árak az ÁFA-t tartalmazzák-e. Az áruk eladására vonatkozó ajánlat és az áruk árai arra az időszakra érvényesek, amelyre az üzlet webes felületén megjelennek. A webáruház webes felületén elhelyezett valamennyi eladási ajánlat nem kötelező érvényű, és az eladó nem köteles adásvételi szerződést kötni ezekre az árukra. A webáruház üzemeltetője fenntartja magának a jogot az ár megváltoztatására, amennyiben az adatok tévesek (emberi hiba vagy technikai problémák miatt). Az áruk megrendeléséhez a vevőnek ki kell töltenie a webáruház webes felületén található megrendelőlapot. Az Eladó a megrendelés átvételét a Vevőnek haladéktalanul visszaigazolja e-mailben a megrendelésben megadott e-mail címre. Az Eladó és a Vevő közötti szerződéses kapcsolat a megrendelés elfogadásának kézbesítésével jön létre, amelyet az Eladó a Vevőnek e-mailben küld a Vevő e-mail címére. Az adásvételi szerződés megkötésével a Vevő megerősíti, hogy elolvasta a jelen szerződési feltételeket és teljes mértékben elfogadja azokat. A Vevő a megrendelés leadása előtt megfelelően megismerte ezeket a feltételeket, és lehetősége van megismerkedni velük. A Vevő tudomásul veszi, hogy az Eladó nem köteles adásvételi szerződést kötni például olyan személyekkel, akik korábban a megkötött adásvételi szerződésből és az általános szerződési feltételekből eredő kötelezettségeiket lényegesen megszegték. A Vevő hozzájárul az elektronikus kommunikációs eszközök használatához az adásvételi szerződés megkötése során. A Vevő nem tarthat igényt semmilyen jogcímen olyan ajándékokra, amelyeket az Eladó ingyenesen szerezhet be, és amelyekre semmilyen garancia nem vonatkozik. A termékek képei csak illusztrációs célokat szolgálnak, és nem feltétlenül felelnek meg a valóságnak.
2.1 ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL
2.1.1 A VEVŐ ÁLTALI ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL
Kivéve, ha az elállás az 1837. § rendelkezései alapján nem lehetséges, a fogyasztó az 1829. § rendelkezései alapján jogosult a szerződéstől indoklás és szankció nélkül elállni, ha a szerződést távolról kötötték. A fogyasztó 14 napos határidőn belül jogosult elállni a szerződéstől, amely határidő a szerződés megkötésének napjától, illetve adásvételi szerződés esetén az áru átvételének napjától kezdődik; többféle áru szállítására vagy több részből álló szállításra vonatkozó szerződés esetén a határidő az utolsó áruszállítmány átvételének napjától kezdődik; rendszeres, ismételt áruszállításra vonatkozó szerződés esetén a határidő az első áruszállítmány átvételének napjától kezdődik.
Ha Ön úgy dönt, hogy ezen időszakon belül eláll a szerződéstől, kérjük, tartsa be az alábbi feltételeket:
- Elállok a XXXX. számú, ÉÉÉÉÉÉÉPP dátumú szerződéstől, és kérem a XXXXXX áruért kifizetett összeg visszatérítését a XXXXXXXX/XXXXXX számú számlára. Kérem a levelet dátummal ellátni és aláírni. Használhat bármilyen más megfogalmazást is, amelyből egyértelműen kiderül, hogy a törvényes 14 napos határidőn belül el kíván állni a szerződéstől.
- Azoknak az áruknak, amelyeket az elállással kapcsolatban az átvételtől számított 14 napon belül visszaküld hozzánk, eredeti csomagolásban, használat nyomaitól mentesen, sértetlenül, hiánytalanul (beleértve a tartozékokat, a jótállási jegyet és az eredeti csomagolás minden részét) és a vásárlást igazoló bizonylattal együtt kell lennie. A fogyasztó köteles a tőle átvett árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül elküldeni vagy átadni a kereskedőnek.
- Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, viseli az áru kereskedőhöz történő visszaküldésének költségeit. Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, a webáruház üzemeltetője indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül ugyanilyen módon visszatéríti a fogyasztónak a fogyasztótól a szerződés alapján kapott valamennyi pénzösszeget, beleértve a szállítási költségeket is.
- A Vevő tudomásul veszi, hogy a Polgári Törvénykönyv 1827. §-ának rendelkezései szerint az adásvételi szerződéstől nem lehet elállni a Vevő kérésére vagy a Vevő számára módosított áru szállítása, a szállítást követően más áruval visszafordíthatatlanul összekevert áru szállítása stb. esetén.
2.1.2 A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS AZ ELADÓ RÉSZÉRŐL
Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a megrendeléstől vagy annak egy részétől elálljon, ha az árut már nem gyártják vagy nem szállítják le, vagy ha az áru ára jelentősen megváltozott. Ilyen esetben az Eladó haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Vevővel, és egyeztet a Vevővel a további teendőkről. Ha a vevő a vételár egy részét vagy egészét már kifizette, ezt az összeget a lehető leghamarabb visszaírják a számlájára. Az eladónak joga van elállni az adásvételi szerződéstől akkor is, ha a fogyasztó mint vevő nem veszi át a megrendelt árut.
3. ÁRAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
3.1. ÁRAK
A kínált áruk ÁFÁ-val és ÁFA nélkül feltüntetett árai az ajánlat közzétételének napján érvényes és hatályos árfolyamon értendők. Az árak nem tartalmazzák a Vevő által megadott helyre történő szállítás költségeit. Az akciós árak a készlet erejéig vagy az akciós időszak végéig érvényesek. A Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben az áruház webes felületén, majd a megrendelésben feltüntetett ár nyilvánvalóan alacsonyabb, mint az adott helyen és időpontban az azonos vagy hasonló áruk szokásos ára (különösen az Eladó elírásából, számszaki hibájából vagy technikai hibájából stb. adódóan), az adásvételi szerződés egyáltalán nem jön létre, még akkor sem, ha az Eladó a Vevőnek visszaigazolta a megrendelés elfogadását, mivel az Eladó nem kíván ilyen vételáron vagy vételár megjelölése nélkül adásvételi szerződést kötni. Az Eladó köteles erről a tényről a Vevőt tájékoztatni. Az Eladó nem felel a Vevővel szemben az ebből eredő károkért.
3.2. FIZETÉSI FELTÉTELEK
A Vevő az Áruk árát és az Áruk szállítási költségeit az adásvételi szerződés alapján az alábbi módokon fizetheti meg az Eladónak:
- utánvétellel a Vevő által a megrendelésben megadott helyen történő átvételkor
-
A kiválasztott árut az Ön címére küldik, és azt a kiszállításkor közvetlenül a sofőrnek kell készpénzben kifizetni (a sofőrnek történő kártyás fizetés lehetséges).A küldeményhez mellékeljük a megfelelő adóigazolást (mi áfaalanyok vagyunk).
- Készpénzzel a kiszállításkor személyesen az egyik átvételi ponton. Készpénzben vagy utánvétellel történő fizetés esetén a vételár az áru átvételekor fizetendő. Az eladó számlájára történő banki átutalással történő fizetés esetén a vételár az adásvételi szerződés megkötésétől számított 7 napon belül esedékes.
4. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
4.1 SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
Ha a Vevő a szállítási móddal összhangban az áru személyes átvételét választotta az Eladó telephelyén, az Eladó e-mailt küld a Vevőnek, amelyben felhívja a Vevőt az áru átvételére. Ebben az esetben a Vevő köteles a megrendelt árut a meghívó elküldésétől számított 14 naptári napon belül átvenni. Amennyiben az áru átvételére a felhívás elküldésétől számított 1 hónapon belül nem kerül sor, az Eladó jogosult az adásvételi szerződéstől elállni.
Személyes átvétel esetén először az eladó telephelyén kell megjelenni és a vételárat teljes egészében kifizetni. A vevő ezt követően kap egy adóigazolást, amely feljogosítja arra, hogy az árut az eladó raktárából átvegye. A vevőnek joga van az áru átvétele előtt megvizsgálni az árut, beleértve annak teljességét és sértetlenségét, amit a forgalmazó raktárából származó áru szállítólevelének aláírásával igazol. A szállítólevél aláírásával a Vevő azt is megerősíti, hogy az átvett áru hiánytalan és mechanikai sérülésektől mentes.
Amennyiben a Vevő a Packeta.HU átvételi pontján vagy a Magyar Posta partnerének telephelyén történő átvételt választotta a kézbesítés módjának meghatározására, az Eladó tájékoztatja a Vevőt az áru átvételéről. Az átvétel időpontjáról a Vevőt az átvételi pontot biztosító partner tájékoztatja. A Vevő az áru ellenértékét készpénzben közvetlenül a kiszállítás helyén, bankszámláról történő átutalással vagy online fizetési kártyával fizeti meg.
4.2 ÁRU KISZÁLLÍTÁSA A VEVŐ ÁLTAL MEGJELÖLT HELYRE
Az Áruk leszállításának módját az Eladó határozza meg, hacsak az adásvételi szerződés másként nem rendelkezik. Ha a szállítási mód a Vevő kérésére kerül meghatározásra, a Vevő viseli a kockázatot és a szállítási móddal kapcsolatos esetleges többletköltségeket.
Ha az eladó az adásvételi szerződés alapján köteles az árut a vevő által a megrendelésben megadott helyre szállítani, a vevőnek az árut a szállításkor át kell vennie.
Az árut külső fuvarozó vagy a PAPERMAX. sofőrje szállítja. A raktáron lévő árukat a megrendelés beérkezésétől számított öt munkanapon belül kiszállítjuk. Ha az áru nincs raktáron, a szállítási idő a gyártók/forgalmazók egyedi feltételeitől és szállítási idejétől függ. Ebben az esetben a vevő értesítést kap a szállítási határidőről.
Magyarországra a magyar postával vagy csomagküldő postával szállítunk. A szállítási költségeket az aktuális árlista szerint számoljuk, lásd "A vásárlásról" / "Szállítás és fizetés".
A kiszállítás akkor tekinthető teljesítettnek, ha a csomagot a célállomáson a ház bejárata előtti járdára helyezik.
Az áru fuvarozótól való átvételekor a vevő köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és ha bármilyen hibát talál, azonnal értesíteni a fuvarozót, és ezzel egyidejűleg a sérülést a szállítólevélen vagy a fuvarozóval való reklamáció útján rögzíteni, és azt indokolatlan késedelem nélkül e-mailben elküldeni az eladónak. A csomagolás sérülése esetén a Vevőnek nem kell a szállítmányt a fuvarozótól átvennie. Sérült küldemény esetén javasoljuk, hogy készítsen fényképeket a sérült csomagolásról/csomagolásról.
A szállítólevél aláírásával a vevő megerősíti, hogy az áru kiszállítása minden feltételnek és követelménynek megfelelt, és hogy a küldemény csomagolásának sérülésével kapcsolatos későbbi reklamációkat figyelmen kívül hagyjuk. A küldemény átvételekor a vevő ellenőrzi a csomagolás számát, és ezt a számot feljegyzi a szállítólevélre, amelyet a fuvarozó nevében aláír. Amennyiben a szállítmány bármely része nem kerül kézbesítésre, akkor reklamációt lehet benyújtani.
Ha a szállítmány üveg és törékeny tárgyakat tartalmaz, ezeket ki kell csomagolni és ellenőrizni kell. Ha az ép küldemény kicsomagolása után gyártási hibát találnak, a vásárlónak azonnal kapcsolatba kell lépnie a webáruház reklamációs osztályával. Az ilyen reklamációkat a törvényes határidőn belül (+ a cserekészítmény leszállításának határideje) fogadják el és kezelik.
5. A HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL EREDŐ JOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK
A felek jogaira és kötelezettségeire az Eladó hibákért való felelősségével kapcsolatban, beleértve az Eladó szavatossági felelősségét is, a vonatkozó általános érvényű jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925., 2099-2117. és 2161-2174. §-ainak rendelkezései) az irányadók. Minden árura 24 hónap jótállás vonatkozik (hacsak másképp nincs feltüntetve). A jótállási idő az áru átvételének napján kezdődik. A számla jótállási igazolásként szolgál.
Minőség az átvételkor
Az Eladó felel a Vevővel szemben azért, hogy az áru átvételkor hibátlan legyen. Az Eladó a Vevővel szemben különösen az áru minőségéért felel a Vevő általi átvétel időpontjában:
- az áru rendelkezik a felek között megállapodott jellemzőkkel, vagy ilyen megállapodás hiányában az eladó vagy a gyártó által leírt, illetve a vevő által az áru jellegére és reklámozására tekintettel elvárt jellemzőkkel.
- az áru alkalmas arra a célra, amelyre az eladó szánja, vagy amelyre az ilyen jellegű árukat általában használják.
- az áru minőségében vagy kivitelében megfelel a megállapodás szerinti mintának vagy kivitelnek, ha a minőséget vagy kivitelezést a megállapodás szerinti mintának vagy kivitelnek megfelelően határozzák meg
- az áru megfelelő mennyiségű, méretű vagy súlyú
- az áru megfelel a jogszabályi követelményeknek
Ha a hiba az átvételtől számított hat hónapon belül válik nyilvánvalóvá, az áru átvételkor hibásnak minősül.
A vevő kérésére a vevő az áru átvételétől számított két éven belül követelheti az eladótól a hiba ingyenes kijavítását vagy a vételár megfelelő csökkentését; ha ez a hiba jellegére tekintettel nem aránytalan (különösen, ha a hiba nem orvosolható indokolatlan késedelem nélkül), a vevő követelheti új, hibátlan áru vagy új, hibátlan cserealkatrész szállítását, ha a hiba csak az adott alkatrészre vonatkozik.
Ha az áru kijavítása vagy kicserélése nem lehetséges, a vevő a szerződéstől való elálláskor a vételár teljes visszatérítését követelheti.
Az eladó nem köteles a vevő igényét kielégíteni, ha bizonyítja, hogy a vevő az áru átvétele előtt tudott a hibáról, vagy azt maga okozta.
A hiba által okozott károk megtérítésére vonatkozó törvényes jogok
Az eladó felelős azokért a hibákért, amelyek az áru átvételét követően, a 24 hónapos jótállási időn belül vagy a reklámban, az áru csomagolásán vagy az árut kísérő használati utasításban feltüntetett használati időn belül jelentkeznek.
Ezen időszakon belül a Vevő reklamálhat, és választása szerint reklamálhat hiba esetén (függetlenül attól, hogy a hiba orvosolható-e):
- a hiba kijavítása új, hibátlan termék szállítása vagy a hiányzó termék szállítása útján
- a hiba kijavítása ingyenes javítással
- ésszerű árengedmény a vételárból
- a vételár visszatérítése a szerződéstől való elállás alapján
A lényeges szerződésszegés olyan szerződésszegés, amelyről a szerződésszegő fél a szerződés megkötésekor tudott vagy tudnia kellett volna, és amelyet a másik fél nem kötött volna meg, ha előre látta volna a szerződésszegést.
Nem lényeges szerződésszegés esetén (függetlenül attól, hogy a szerződésszegés orvosolható-e) a vevő jogosult a szerződésszegés orvoslására vagy a vételárból ésszerű árengedményre.
Ha a kijavítást követően ismét kijavítható hiba jelentkezik (harmadik reklamáció ugyanazon hiba miatt vagy negyedik reklamáció különböző hibák miatt), vagy az áru több hibával rendelkezik (legalább három hiba egyszerre), a vevő élhet a vételárból való engedményre, az áru cseréjére vagy a szerződéstől való elállásra vonatkozó jogával.
A fent említett hibákért való felelősség nem vonatkozik az alacsonyabb áron eladott árukra azon hiba miatt, amelyre az alacsonyabb árat megállapították, a szokásos használatból eredő elhasználódás miatt, a használt árukra az átvételkor fennálló használat vagy elhasználódás mértékének megfelelő hiba miatt, vagy ha ez az áru jellegéből nyilvánvaló. Az Eladó nem felel a használati utasítás be nem tartásából eredő hibákért sem.
Reklamáció intézése
A vevő köteles a hiba észlelését követően haladéktalanul reklamációt benyújtani az eladóhoz vagy a hiba elhárítására kijelölt személyhez. Ha a vevő ezt írásban teszi, akkor meg kell adnia elérhetőségét, a hiba leírását és a reklamáció kezelésének módjára vonatkozó kérést.
A vevőnek a hiba közlésekor vagy a hiba közlését követően indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatnia kell az Eladót a választási jogáról. Az eladó hozzájárulása nélkül a választási lehetőség megváltoztatása csak akkor lehetséges, ha a vevő olyan hiba elhárítását kérte, amely orvosolhatatlannak bizonyul.
Ha a vevő nem él időben a lényeges szerződésszegésre vonatkozó jogával, ugyanazok a jogok illetik meg, mint nem lényeges szerződésszegés esetén.
A vevőnek igazolnia kell az áru megvásárlását (lehetőleg nyugta formájában). A követelés rendezésének határidejét az áru eladóhoz vagy a javításra kijelölt helyre történő átadásának időpontjától kell számítani. A vevő köteles az árut a szállításkor tiszta és sértetlen csomagolásba csomagolni, vagy gondoskodni arról, hogy az áru megfelelően legyen becsomagolva és ne sérüljön meg.
A reklamációt, beleértve a hiba elhárítását is, indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamáció időpontjától számított 30 naptári napon belül kell rendezni, kivéve, ha az Eladó és a Vevő hosszabb határidőben állapodik meg. E határidő elmulasztása súlyos szerződésszegésnek minősül.
A reklamáció rendezésének határideje felfüggesztésre kerül, ha az Eladó nem kapta meg a reklamáció rendezéséhez szükséges összes dokumentumot (fotódokumentáció, a reklamált alkatrészek jelölése az összeszerelési útmutató szerint stb. Az Eladó köteles a lehető leghamarabb további dokumentumokat kérni a Vevőtől. Ettől az időponttól kezdve a határidő felfüggesztésre kerül, amíg a Vevő meg nem kapja a kért dokumentumokat.
A reklamációkat írásban a info@papirparadicsom.hu címen vagy a reklamációs űrlapon (lásd "A vásárlásról"/"Reklamációk") lehet benyújtani. A fogyasztó telefonon vagy e-mailben kap tájékoztatást a reklamáció elfogadásáról.
A panasznak a következő információkat kell tartalmaznia:
- rendelésszám vagy számlaszám
- a kifogásolt áru neve
- a kifogásolt alkatrész hibájának leírása/megnevezése
- cím és elérhetőség (telefon, e-mail) a kitöltött panasz elküldéséhez
Ha a panasz jogos, a vevő jogosult a vételár visszatérítésére, beleértve az ésszerű költségeket is.
6. A SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME
Betartjuk a személyes adatok és információk védelméről szóló 101/2000. sz. törvényt. Az Ön által megadott adatokat az Ön megrendelésének feldolgozásához használjuk fel. Az adásvételi szerződés megkötésével a vevő hozzájárul személyes adatainak feldolgozásához. Ez a hozzájárulás határozatlan ideig érvényes. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a kapott személyes adatokat további áru és szolgáltatási ajánlatok küldésére használja fel a vevőnek. A vevőnek joga van írásban kifejezni tiltakozását személyes adatainak rögzítése ellen. Ebben az esetben az eladó a szükséges mértékben törli az adatokat az adatbázisából.
7. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket indoklás nélkül módosítsa. A már megkötött adásvételi szerződésre a megkötés időpontjában hatályos feltételek az irányadóak. Amennyiben a feltételek bármely rendelkezése érvénytelen vagy hatálytalan, vagy érvénytelenné válik, az érvénytelen rendelkezés helyébe olyan rendelkezés lép, amely a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezés értelméhez. Az egyik rendelkezés érvénytelensége vagy érvénytelensége nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. Az adásvételi szerződés vagy az általános szerződési feltételek módosítását írásban kell megtenni.
Az adásvételi szerződést, beleértve az általános szerződési feltételeket is, az eladó elektronikus formában archiválja, és a vevő fiókján keresztül vagy kérésre elérhető. Az adásvételi szerződés és az általános szerződési feltételek cseh nyelven készülnek. Az adásvételi szerződés cseh nyelven is megköthető. Az e-üzlet üzemeltetőjének elérhetőségei: szállítási cím: PAPERMAX, sro, U Lékarny 2, 735 35 Horní Suchá , Csehország , Cégjegyzékszám: 044296966, Adószám : CZ04296966, e-mail cím: info@papirparadicsom.hu
Az eladó kereskedelmi engedély alapján jogosult árut értékesíteni. A kereskedelmi engedélyek ellenőrzését az illetékes kereskedelmi engedélyhivatal végzi a hatáskörén belül. A személyes adatok védelme területének felügyeletét a Személyes Adatvédelmi Hivatal végzi. A Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság korlátozott mértékben felügyeli többek között a módosított 634/1992. sz. fogyasztóvédelmi törvény betartását.
Ezek a feltételek lehetővé teszik a fogyasztó számára az archiválást és a sokszorosítást. Az adásvételi szerződés megkötésével egyidejűleg a Vevő elfogadja az Általános Szerződési Feltételek összes rendelkezését a megrendelés elküldésének napján hatályos formában, beleértve a megrendelt áru árát is, ahogyan az a visszaigazolt megrendelésben szerepel, kivéve, ha bizonyítottan másként állapodtak meg egy adott esetben.
A FELTÉTELEK MEGHATÁROZÁSA
Fogyasztói szerződés - olyan adásvételi, ügynöki vagy egyéb szerződés, amelynek felei egyrészt fogyasztó, másrészt vállalkozó.
Vállalkozó (eladó) - olyan személy, aki önállóan, saját számlájára és saját felelősségére folyamatosan, nyereségszerzés céljából kereskedelmi vagy hasonló jövedelemszerző tevékenységet folytat. A fogyasztóvédelem és a Polgári Törvénykönyv 1963. cikke alkalmazásában vállalkozónak minősül az a személy is, aki saját kereskedelmi, gyártási vagy hasonló tevékenységével vagy önálló foglalkozásának gyakorlása keretében köt szerződést, vagy aki egy vállalkozó nevében vagy megbízásából jár el.
Ezek a feltételek 2016.5.1-től érvényesek.





